Saturday 15 October 2011

komenty

jak to jeszcze nie ma komentarzy? loj cos tu nie hallo jest? ok poczekam do jutra, ale zeby mi to bylo ostatni raz? i tak, kazdy blog zacyzna sie slowami... snilo mi sie ze... i tu nastepuje, zmora, koty a to ze latalam a to tamto, mysle, ze unikniemy takich wpisow??? bo po pierwsze jestem przed snem a po drugie takie pierdy wlozmy miedzy bajki. Mysle,  pisanie tez mi sie znudzi! zawsze wszystko mi sie nudzi po jakims czasie a to, ze jestem niecierpliwa  nie nalezy do nowosci). Zeby tradycji stalo sie za dosc i zeby kazdemu z osobna nie opowiadac co i jak, zalozylam wreszcie bloga bysta se poczytaly, zrozumialy dlaczego to a nie tamto, dlaczego w danym dniu sie nie odzywam i nie kontynuuje uprzejmosci. Nie znaczy to, ze Was nie kocham o nie! ale moze nie ten czas? Na razie tyle, na zdjecia, pierdy i wywody bedzie jeszcze czas)

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.