Thursday 26 February 2015

jak ament w pacierzu

Opanowanie

Ciociu- Ostatnia chwila. 
Dlaczego jeszcze Tego nie zrobilas?
Dotykasz go codziennie a ma wiecej bakterii kalowych niz ...
Na co czekasz?
Pospiesz sie!
Wygraj szkole pielegniarek i kurs czytania z rak i z nog
Miej dupsko wieksze niz kardaszanka.
Bog Cie zrozumie!
Jak spedzisz dzisiejszy dzien? Dzis Miedzynarodowy Dzien Masturbacji.
Nie wiadomo co robic, spam jest wszedzie. Jakby sie nie zabezpieczac on jak Feniks z popiolow co dzien jest inny. Chodzi mi o te  stwierdzenia, ktore bombarduja mnie i jak mniemam kazdego z Was co dzien po otwarciu elektronicznej poczty. Zawsze jest za pozno, jestes ta/tym jedyna/nym. Na pewno chcesz sie do czegos zapisac albo wesprzec osamotnione banki, ktore sprzedaja bron, miewaja konta ukryte w rajach gdzies tam itp.
Glupio odmawiac zabijanym fokom. Nie dobrze jest widziane, ze nie pomagam kulawym oslom w Afganistanie i nie walcze z kolcami na golebie. Nie chce spadku w Utah ani z Durbanu kolii z diamentami. Do tego odmawiam wspolnych czekow ani czytania aury. Malo tego wakacji na Seszelach tez nie chce ani nie chce zarabiac w szybki sposob. Do tego nie chce faktur ani palic elektronicznych szejkow. Historie kredytowa mam zla tak jak i zla w ogole jestem. Zla i nieczula na problemy swiata. Bom czyste zlo i zla kobieta jestem! 
Z dnia masturbacji nie skorzystam i nie podspiewuje sobie ostatniego utworu, ktory tez otrzymalam.
Ament.


                                     

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.