Monday 26 October 2015

z kulturka, muzycznie

Spoko koko kraj zamienil tkwienie w gownie po pas na tkwienie w gownie po uszy!
Wracamy sie 30 lat wstecz.
Wiec tak. Muzyka elektroniczna i celtycka dominuja. Tak jak bylo za Boga ojca tak bedzie i za Boga syna.
 Na pierwszy ogien idzie Dave Gahan z zespolem Soulsavers.
Piekne, przepiekne, urocze i swietne.

Plyta Angels & Dhost. Poleca ciocia wybitnie, zwlaszcza All of this and nothing

Zaśpiewaj swoją pieśń, wyśpiewaj ją dla mnie jeszcze raz, dla mnie, daj z siebie wszystko wyjdź z ciemności jestem tym wszystkim i niczym jestem brudem pod twoimi stopami jestem słońcem, które wschodzi kiedy śpisz jestem wszystkim, czego ci trzeba szeroka rzeka, zbyt szeroka by ujrzeć sztorm za mym oknem, przechodzący tuż obok mnie wyjdź z ciemności jestem tym wszystkim i niczym jestem brudem pod twoimi stopami jestem słońcem, które wschodzi kiedy śpisz jestem wszystkim, czego ci trzeba Czarna wysoka woda, zbyt wysoka by oddychać a za mym oknem duch, który mnie prześladuje wyjdź z ciemności wyjdź z ciemności jestem tym wszystkim i niczym jestem brudem pod twoimi stopami jestem słońcem, które wschodzi kiedy śpisz jestem wszystkim, czego ci trzeba (wyjdź z ciemności) jestem tym wszystkim i niczym (wyjdź z ciemności) jestem brudem pod twoimi stopami (wyjdź z ciemności) jestem słońcem, które wschodzi kiedy śpisz (wyjdź z ciemności) jestem wszystkim, czego ci trzeba (wyjdź z ciemności) (wyjdź z ciemności) (wyjdź z ciemności) (wyjdź z ciemności)



Druga juz celtycka muzyka to plyta Enya- Dark Sky Islands. Pani artystka tak chroni album, ze nie mozna niczego posluchac poza tytulowym Alleluja. Coz ale i tak warto czekac.



No i jest nowa Adela. Hello cudowne muzyczne i liryczne wspomnienie normalnej muzyki. Piekny teledysk zrealizowal Xavier Dolan. Jakos tu wszystko pieknie wyglada i bardzo sie podoba.
Sa zarzuty, ze Hello kojarzy sie z Gaga lub Lione co Ryczy. Podobienstwo tylko a slowa sa naprawde piekne.



Benjaminek na muzycznej elektronice zespol KAMP z nowa plyta Orneta. Plyte colecam szczegolnie, ze to polskie i dobre.


Andrea Bocelli z plyta Cinema i najlepsze piosenki ze znanych wodewilii i filmow takich jak Sniadanie u Tiffaniego- polecam!


Harry Connick Jr. z plyta That Would Be Me. Oczywiscie oprocz czegos swiezego i fajnego powrot do normalnych rytmow i swietnej zabawy dla tego co mamy z bokow glowy.


Jak juz macie wszystkiego dosc i chcecie starego posluchac to bomba dla starych bab z bingo i dla melomanow. Odgrzewane stare kotlety, ktore w tym wypadku sa troszku nieswieze. Mowa o ulubiencu scen angielskich brukowcow Peterze Andre. Chlopak bardzo sympatyczny i piekny ale jakos mu te covery nie poszly. Come Fly With Me.

                                     

Jesli macie dola i chcecie sie jeszcze zle poczuc. Zartuje piekna liryczna plyta polskiego chlopaka z blokowisk. Korteza. Bomba wydawnicza i sympatyczna. Piekne slowa i muzyka. Polecam serdecznie.



Pojawil sie nowy Bond no i jak przystalo na film muzyka tez wydaje sie byc niezla. Spectre tak nazywa sie nowa przygodowka. A tam Monica i Lea. I pelno sexa i wybuchow, broni, zabawek i skwasniala mina Daniela Craiga!


jakby cos to bede uzupelniac na zywo

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.