Tuesday 22 March 2016

zaraza smocza


Tak opowiadaja to swietna akcja policji i sluzb. W srodku miast ataki terrorystyczne. Wybuchaja bomby. Terrorysci niby oslabieni po stracie lidera. To ja sie pytam ile liderow jeszcze jest a moze oni odradzaja sie jak glowy smokow. Tu utniesz a zaraz nastepna sie pojawia!


Nie bądź mi wrogiem i 
Chwyć mocno mnie za kark
W tę zimną, nocną porę

I jeśli czujesz się 
Zmęczona tak, jak ja
A sny masz złe i chore

To czas odwrócić się
Uciekać hen przez śnieg
Od tych, co tęsknią do wojen

Jeśli serce masz
To nie bój się
Jeśli serce masz
To nie bój się

W ramiona wtulę się
To nie pozwoli mi
Bać się z oddali głosów

I jeśli czujesz się 
Zmęczony tak jak ja
Nie sypiasz dobrze nocą

Nie bądź mi wrogiem 
I zapomnij o tych co
O tych, co tęsknią do wojen

Jeśli serce masz
To nie bój się
Jeśli serce masz
To nie bój się

Ojciec nie tulił ich
Więc trzeba śpiewać im
Tym, co tęsknią do wojen

To podli ludzie, co
Zastraszyć tylko chcą
Pod stos podłożyć ogień

Jeśli serce masz
To nie bój się
Jeśli serce masz
To nie bój się

Nie bądź mi wrogiem i 
Chwyć mocno mnie za kark
W tę zimną, nocną porę

I jeśli czujesz się 
Zmęczona tak jak ja
A sny masz złe i chore

To czas odwrócić się
Uciekać hen przez śnieg
Od tych, co tęsknią do wojen


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.