Wednesday 25 May 2016

Ogorek wlazacy w

Tygodnikowi Wprost i samej kandydatce juz dziekujemy. Albo doktorat nadany z polecenia albo lizusostwo dla jakiegokolwiek stronnictwa opanowana do perfekcji.
Jest takie powiedzenie modne zreszta. Czy Ty sie slyszysz?

– PiS do pewnego stopnia realizuje mój program wyborczy. To ja w kampanii prezydenckiej mówiłam, że trzeba zmienić konstytucję, określić precyzyjnie kompetencje i odpowiedzialność ośrodków władzy. 

Słów krytyki Magdalena Ogórek nie szczędzi z kolei Komitetowi Obrony Demokracji. Nie podoba jej się to, że KOD był "reklamowany jako społeczny sprzeciw wobec paraliżu Trybunału Konstytucyjnego" bez aspiracji politycznych, a tymczasem Mateusz Kijowski jednoznacznie nie wyklucza swojego startu w wyborach.

Maszeruje głównie wielkomiejska elita, a ludzie w Polsce B czy nawet C - o których mówiłam w mojej kampanii wyborczej przed rokiem - mają inne problemy. Na czele marszu KOD zwykle widzę eksbankowca Ryszarda Petru, szefów partii, które straciły władzę po ostatnich wyborach.".
Trzeba przyznać, że Pani Ogórek rzeczowo komentuje zastaną rzeczywistość. Oby więcej takich głosów!
mko/Wprost
Ogórek powiedziała, że w wyborach prezydenckich głosowała na Andrzeja Dudę. Porażki kontrkandydata upatruje w dużej ilości gaf i błędów. Podkreśliła, że błędem było odwoływanie się do PRL. – Nikt nie zorientował się, że do głosu doszło pokolenie, które już nie upatruje odbicia w PRL, bo tego nie pamięta – mówiła.

Ja, jako gorszego sortu obywatelka, pragne Pania Magdalene Ogorek jedynie  zapomniec!!!



No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.