Wednesday 19 October 2011

Yeti tez tylko za d. lata

YetiYETI ISTNIEJE! Żyje pod Nowosybirskiem. OBMACYWAŁ kobietę

Włochaty stwór żyje... pod Nowosybirskiem. Przynajmniej tak twierdzą naukowcy. Jako dowód przedstawili odcisk wielkiej stopy, leśny szałas, w którym mieszkał, legowisko i strzęp włosia nieznanego zwierza.
Gwoździem programu w ich pracy naukowej była jednak dramatyczna historia kobiety, która oko w oko, choć bardziej pasuje tu określenie - oko w pierś, spotkała się ze stworem.
Przyznać trzeba - w dość niecodziennych okolicznościach. - Pojechałam do lasu z mężem i znajomymi - opowiada Liliya Zenkova (47 l.). - Na chwilę przysnęłam, i nagle poczułam dotyk owłosionej łapy! Byłam pewna, że to nie mój mąż - opowiada wstrząśnięta przedstawicielka lokalnych władz.

Jesli ktoras z nas dotknie lapa w busie, tjubie, na ulicy... wiedz to bedzie Yeti

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.