Friday 17 January 2014

Jesus Maria lete!!!! SIC! piec smakow i wasze dobro narodowe

to bedzie dzien! Dzien Kobiet!


DZis miala byc ciocia w Londku. Miala! Plany sie zmienily w srode wieczorem. Z przyczyn wszystkim znanym. Po czesci zdrowotnych!
Miejsza z tym. Jest wydarzenie o ktorym opowiada caly swiat. Caly bo na fejsie pierwsza pierwsza ponformowala Katarzyna Nosowka i ..zaczelo sie. Bilety samolotowe przebukowywane. Pinyndzy pozyczanie. Bilety szybko na wystep kupowanie. Odwolywanie imprez i spotkan. Niestety kilka osob sie obrazilo. A ciocia niestety nie chce przepraszac. Po prostu wszystko w zyciu jest nagle i nieprzewidziane a koncert, koncert swoja droga!
Dlaczego caly swiat? Swiat nie widzial w komplikacji trzech gwiazd na raz i to tylko w dwoch miejscach w Europie. W Londynie i Dublinie. Caly swiat bo zazdrosci i porsi panie Nosowska , Peszek i Brodke o bywanie gdziekolwiek byleby byly. A po drugie to bylo moje marzenie zobaczyc takie gwiazdy. Czyli Katarzyna Nosowska juz historia, Peszek, ktora bierze za rogi wszystko i Brodke, ktora mloda ale, ale.. daje rade. Juz towarzystklo sciaga cicia i nakazuje  bilety kupowanie. Londystan, przybywa i blogujemy razem. Tak samo podniecony i uradowany!
Ej, Wy Ludzie Psy! SIC!


http://mariapeszek.pl/pl

Dziś jest fajnie
Jakby w głowie ktoś zapalił mi żarówkę
Zamiast serca mam czerwoną ultraszybką wyścigówkę
Na wyścigach wyścigowych jestem dziś

Dziś jest fajnie
Już nie jestem małym szarym pytajnikiem
Gdy cię widzę, to się staję wielkim żółtym wykrzyknikiem
Wielkim żółtym wykrzyknikiem jestem dziś

I jest dobrze, tak mi dobrze
I jest dobrze, dobrze mi (x2)

Ale fajnie
Jakby w głowie ktoś zapalił mi żarówkę
Zamiast serca mam czerwoną ultraszybką wyścigówkę
Na wyścigach wyścigowych jestem dziś

Ale fajnie
Już nie jestem małym szarym pytajnikiem
Gdy cię widzę, to się staję wielkim żółtym wykrzyknikiem
Wielkim żółtym wykrzyknikiem jestem dziś

Teraz będę już szczęśliwa! (A a a a!)
Nie przerywaj, nie przerywaj! (A a a a!)
Teraz będę już szczęśliwa! (A a a a!)
Nie przerywaj, nie przerywaj mi! (x2)

Nawet jeśli
Jutro znowu wdepnę w czarne pytajniki
To w tej chwili pytajniki to są dla mnie małe miki
Na wyścigach wyścigowych jestem dziś

I jest dobrze, tak mi dobrze
I jest dobrze, dobrze mi (x2)

Teraz będę już szczęśliwa! (A a a a!)
Nie przerywaj, nie przerywaj! (A a a a!)
Teraz będę już szczęśliwa! (A a a a!)
Nie przerywaj, nie przerywaj mi! (x4)



No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.