Tuesday 2 August 2016

sto tysiecy wizyt


Mam sto tysiecy. To na razie nie miliony. Nie oddam Wam. Nie jestem Lechem Walesa. Nie jestem Kazikiem Staszewskim. Mam i nie oddam. Sama ciocia zarobila. Nie wyda. Bo nie mam bitcoinow, pinindzy, dularow, bejmow ani funcicy w oczach. Zlotych polskich tez nie posiadam. 
Ja mam Was, Drodzy Czytelnicy 100 tysiecy wejsc!!!!
Stuknelo cioci i nawet nie wie kiedy.
Od nieporadnych wlepek. Po durnowate piosenki. Od prawa do lewa. Od kuchni, filmow do bzdurnych muzyk.
Szkoda tylko, ze nie moge bzdur pisac wiecej. Czasy takie niespokojne. Umarla demokracja. Tak, komentarzy dalej nie wlaczam. Nie moge. 
Na faceboga sie nie wybieram. Kto chce znajdzie mnie tu. Dla chcacego nic trudnego.
Zdaje sobie sprawe, ze chcielibysmy miec fajne wpisy. O cudownych przezyciach, niespiesznym zyciu. O pierdolach jednym slowem. Juz nie moge nie reagowac. Polityka, spoleczenstwo i glupota mnie przybija. przytlacza wszechobecna buta. Chamstwo i obrzydle nastroje. Mierzi mnie system. Nie szanuje juz wielkich tego swiata. Nie lubie obludy. Mecza mnie obyczaje.
Klne, obrazam, zla jestem. Oto cala ja. Ciocia samo zlo eluta.

Dziekuje kazdemu anonimowi. Kazdemu kto mnie czyta.

Dziekuje Wojewodztwowi Londynskiemu. Katowi, Instytucji Zony, Basi, Agusi, Pieknosci, Dzanki. Przyjaciolom i Nieprzyjaciolom, Znajomym i NieZnajomym krolika. Matkom, Zonom i Kochankom. Meskim i NieMeskim. Prawdziwym i tym podrabianym. Wykluczonym i Wykletym. Wierzacym i tym letnim. obrazalskim i tym co nic co obce itp.
Wszystkim razem i z osobna mowie, ze zlo to takie zle nie jest i czasem zlo sie gwaltem odciska jak to mawia gola dupa do mrowiska!

Dziekuje hakerom z Rosji. Oni najwiecej zla lubia. Spoko koko kraj uwielbia. Wielka Brytfanna w polowie, Niemcy, Hameryka, Ukraina, Irlandia, Francja, Chiny, Kanada.
Patrzycie z komputra z intela, potem na komorkach. Jestescie czasem i pospolici bo z Windowsa ale tez i elitarnii jak z Macka. Srednio wejsc mam 120-130 jupi. 7300 wyswietlen w miesiacu hurrrraaa. Szukacie mnie przez googla. 1216 postow przez 5 lat przygody z Wami. To imponujace, ze jeszcze sie nie porzygaliscie mna.
Gratuluje wytrzymalosci i dziekuje.
Wasza kopiuj-wklej glodnych kawalkow.


Jak długo jeden z nas ważniejszy jest niż milion innych ludzi


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.