Tuesday 18 October 2016

nie ma wstydu, jest WSTYD



Pazdziernik, listopad ten kurz bitewny juz opadl
Listopad nadchodzi, wtedy nasz Pan sie urodzil
List doszedl od ciebie, ze wracasz po dlugiej przerwie
Jest troche inaczej, jesli choc troche inaczej,


Jesli wiesz co to znaczy
Pojde z Toba do kina na Quentina Tarrantina
Z chlopakiem sie postarem na Almodowara
Pojde z moja dziewczyna na tego Tarrantina
Ja z nia, a ty ze mna juz teraz mi wszystko jedno
Tu zle to widziane, lecz inaczej tego nie widze
Ksiadz mowil z ambony, ze ja potepiony a mama z tata uwazaja tylko brata)


Ja nie wiem, skad ale spierdalam stad!
Odejde stad, lecz kiedy to nadejdzie
Odetne prad



Wstyd to nowa plyta Kultu. Dlugo oczekiwana. Wyteskniona. Nasz cherub sceny muzycznej dal glos. Jebnal w choraly az piora kolo dupy aniolom polecialy. 
Teksty Kazimierz Staszewski. Zespol Kult-owy. Pierwszym singlem puszczanym w radio jest Madryt. Niby to przedmiescia tego miasta, a jednak to spoko koko kraj. Policja mnie spisuje i tak co niedziela I tak w kolko, i w kolko, tak caly tydzien zapierdziela. To sa tego miasta te uroki wrecz niezwykle, To sa takie historie, do ktorych przywyklem. 
Mocno obyczajowe, mocno polityczne jak Pekniety dom. Dwie piesni. Pokazuje niuanse wladzy. Dosyc chorej wladzy. Poprzedniej i tej, ktora rzadzi. Skleszczone kurwy.
Cisza nocna to relacja wladza- obywatel. Wszystko w zakladzie dla gluchoniemych. 
Cytowany powyzej tekst nalezy do piosenki Dwururka. Mocno homofobiczny przekaz.
Jest i glos emigranta, ktory spierdala do Bruxeli.
Cos dla hameryki To nie jest kraj dla starszych ludzi.
Muzyka jest ciekawa, swieza, mocny glos od lat. Dzwiekowe smaczki, smyczki i aranzacje. Polecam bardzo. Nie ma tu wstydu jest w cholere dobry Wstyd.






No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.