Monday 3 October 2016

Magdalena Grzebalkowska warta milion!



Ta glowna nagroda przeszla. Nie, nie przeszla. Magdalena Grzebalkowska dla mnie ma i tuzin Nagrod NIKE 2016! W tym najwazniejsza nagrode czytelnikow.
Przemowa rozwalila wszystkich!
Nic wiecej nie dodaje.


- Jest to najlepsza nagroda Nike. Nike serca, czyli od czytelników, którym chciało się wysłać głos, napisać uzasadnienie. Chapeau bas, ja bym w życiu tego nie zrobiła, jestem za leniwa. Chciałam bardzo, bardzo podziękować czytelnikom - mówiła na gali nagrody Nike Magdalena Grzebałkowska. Reporterka "Gazety Wyborczej" została nominowana do nagrody za reportaż historyczny "1945".

Nagrodę dedykuję kobietom

 - Chciałabym zadedykować tę nagrodę wszystkim kobietom w Polsce, wszystkim pisarkom, reporterkom, wszystkim kasjerkom, wszystkim prawniczkom, po prostu wszystkim kobietom. Żyjemy teraz w trudnych czasach, kochane, musimy się trzymać, jutro zróbmy to, co mamy zrobić. Ja jestem prawie na czarno ubrana  - powiedziała Magdalena Grzebałkowska, na co sala zareagowała oklaskami.
 - Zdjęcia, które dostaliśmy, są przepiękne. One są XIX-wieczne, ale chciałabym powiedzieć niektórym, do których to jeszcze nie dotarło, że XIX wiek się skończył i badania naukowe dowodzą, że kobiety mają mózgi i potrafią za siebie decydować - zakończyła autorka "1945".

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.